Cum ma autentific?

Ca sa va autentificati dati click pe butonul “Autentificare” si introduceti adresa de email si parola in casuta “AVETI DEJA CONT LA NOI?”.

Ce fac daca nu mai stiu parola?

Dati click pe butonul “Autentificare” si selectati butonul “Ati uitat parola?” din casuta “AVETI DEJA CONT LA NOI?”. Se va deschide o fereastra in care va rugam sa va introduceti adresa de e-mail si sa dati click pe butonul “RECUPERAREA PAROLEI”. Veti primi un e-mail cu un link pe care va rugam sa il accesati si in acel moment parola dvs. va fi resetata. Intr-un nou e-mail veti primi o noua parola pe care va recomandam sa o modificati din sectiunea “CONTUL MEU - INFORMATII PERSONALE”.


Cum lansez o comanda?

Ca sa lansati o comanda, adaugati in cos fiecare din produsele dorite, apoi mergeti la butonul “COS” si faceti urmatorii pasi:

Pas 1: Asigurati-va ca sunteti autentificat (daca nu aveti un cont la noi, va rugam sa va creati unul, urmand pasii pe care ii gasiti in sectiunea “Intrebari frecvente”)

Pas 2: Verificati adresa de livrare sau adaugati alta adresa dand click pe butonul “Adauga o adresa noua”

Pas 3: Selectati metoda de livrare din cele 2 optiuni existente:
----- Livrare GRATUITA pentru zona Galati - Braila care se realizeaza de catre Stema Parts cu masinile proprii. Livrarea produselor se face in aceeasi zi doar pentru comenzile primite in intervalul 09.00-14:00 si a doua zi pentru comenzile primite dupa ora 14.00. Exceptie fac comenzile primite vineri dupa ora 14:00, sâmbata si duminica, pentru care livrarea se face luni.
----- Livrare prin URGENT CURIER. Coletele livrate prin Urgent Curier ajung la destinatie in maxim 24 ore. Taxa de curierat se calculeaza in momentul in care ati lansat comanda, functie de greutatea coletului. Livrarea prin URGENT CURIER se realizeaza GRATUIT la sediul dumneavoastra catre localitatile din reteaua nationala de acoperire a Urgent Curier - daca valoarea coletului depaseste 1.000 RON (fara tva)

IMPORTANT: daca localitatea de destinatie a coletului nu se afla in reteaua nationala de acoperire a Urgent Curier, puteti alege sa ridicati personal coletul de la punctul Urgent Curier din cea mai apropiata localitate, caz in care nu trebuie sa platiti pentru numarul de km suplimentari.

Pas 4: Selectati modalitatea de plata dorita din cele 2 optiuni existente:
----- Plata prin transfer bancar – in acest caz achitati contravaloarea facturii proforma emise automat la lansarea comenzii, factura proforma pe care o puteti vizualiza in sectiunea “Contul meu”, “Istoric comenzi”, transmiteti OP-ul sau confirmarea din Internet Banking catre departamentul nostru administrativ. In acest caz produsele comandate vor fi livrate catre dvs.dupa ce primim confirmarea bancii ca banii sunt in contul Stema Parts
----- Plata in sistem ramburs - in acest caz achitati reprezentantului Stema Parts sau curierului, la livrare

Pas 5: Apasati butonul “CONFIRM COMANDA”


Cum primesc produsele?

Exista 2 optiuni pentru a primi produsele de la Stema Parts si anume:
1. Puteti opta pentru Livrare GRATUITA pentru zona Galati - Braila, daca sunteti din zona aceasta. Livrarea in acest caz se realizeaza de catre Stema Parts cu masinile proprii. Livrarea produselor se face in aceeasi zi doar pentru comenzile primite in intervalul 09.00-14:00 si a doua zi pentru comenzile primite dupa ora 14.00. Exceptie fac comenzile primite vineri dupa ora 14:00, sâmbata si duminica, pentru care livrarea se face luni.
2. Livrare prin URGENT CURIER. Coletele livrate prin Urgent Curier ajung la destinatie in maxim 24 ore. Taxa de curierat se calculeaza in momentul in care ati lansat comanda functie de greutatea coletului. Livrarea prin URGENT CURIER se realizeaza GRATUIT la sediul dumneavoastra catre localitatile din reteaua nationala de acoperire a Urgent Curier - daca valoarea coletului depaseste 1.000 RON (fara tva).

IMPORTANT: daca localitatea de destinatie a coletului nu se afla in reteaua nationala de acoperire a Urgent Curier, puteti alege sa ridicati personal coletul de la punctul Urgent Curier din cea mai apropiata localitate, caz in care nu trebuie sa platiti pentru numarul de km suplimentari.

Cum platesc produsele?

Exista 2 optiuni de plata:
1. Plata prin transfer bancar – in acest caz achitati contravaloarea facturii proforma emise automat la lansarea comenzii, factura proforma pe care o puteti vizualiza in sectiunea “Contul meu”, “Istoric comenzi”, transmiteti OP-ul sau confirmarea din Internet Banking catre departamentul nostru administrativ. In acest caz produsele comandate vor fi livrate catre dvs.dupa ce primim confirmarea bancii ca banii sunt in contul Stema Parts
2. Plata in sistem ramburs - in acest caz achitati reprezentantului Stema Parts sau curierului, la livrare

Am garantie la produse?

Da, bineinteles ca aveti garantie la produse, conform legii. Conditiile pentru garantie sunt expuse in sectiunea “Garantie”, din cadrul website-ului nostru, piesecaimioanebraila.ro


Cum returnez un produs?

Produsele se returneaza prin Urgent Curier, la adresa Stema Parts din Sos. Baldovinesti, Nr. 16, Braila, jud. Braila. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre dvs. iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar, ca atare, va rugam sa specificati in scris contul bancar in care doriti sa primiti banii. Pentru mai multe informatii legate de conditiile de returnare a produselor, va rugam sa cititi sectiunea aferenta din “Termeni si conditii de utilizare”, pagina a website-ului piesecamioanebraila.ro.